.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رویانیان از پلیس راهور ناجا می رود
با توجه به این که رویانیان در بهمن ماه سال 1387 بازنشسته شد، موضوع بازنشستگی وی مورد موافقت سردار احمدی مقدم قرار گرفته است...
رویانیان از پلیس راهور ناجا می رود

با توجه به این که رویانیان در بهمن ماه سال 1387 بازنشسته شد، موضوع بازنشستگی وی مورد موافقت سردار احمدی مقدم قرار گرفته است.
به گزارش جهان، یک منبع آگاه اعلام کرد با توجه به این که محمد رویانیان در بهمن ماه سال 1387 بازنشسته شد، موضوع بازنشستگی وی مورد موافقت سردار احمدی مقدم قرار گرفته است و با توجه به حساسیت بالای سازمان بازرسی کل کشور در برخورد با مدیران دو شغله، رویانیان از پلیس راهور جدا شده و تنها به عنوان مسئول ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور (تبصره 13) به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

شنیده ها حاکی است، سرهنگ هادی هاشمی (رئیس پلیس راهور تهران بزرگ) و سرهنگ سعید اسماعیلی (فرمانده پلیس راه کشور) به عنوان گزینه های جدی برای جانشینی رویانیان مطرح هستند.

رویانیان در طی سنوات خدمت خود در نیروی انتظامی، دو مسئولیت معاونت انتظامی و معاونت راهنمایی و رانندگی را بر عهده داشت و راه اندازی پلیس 110 از یادگارهای دوران خدمت وی در نیروی انتظامی است.

با توجه به همکاری خوب رویانیان با دولت نهم در ستاد تبصره 13 انتظار می رود وی مسئولیت جدیدی را در دولت بر عهده بگیرد. پیش از این قرار بود وی به عنوان استاندار مازندران منصوب گردد که با وجود جدی بودن موضوع، این مسئله منتفی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.